آموزش اصول اولیه SRT

در راستای اجرای برنامه های غارنوردی در هیات اولین جلسه عملی آموزش صعود وفرود با ابزار ویژه غارنوردی یادر اصطلاح SRT  با حضور25نفر از آقایان وبانوان علاقمند به رشته زیبای غارنوردی در بوژان برگزار گردید.

این برنامه شروعی از سری آموزشهای اصولی واولیه تکنیکهای ویژه غارنوردی در نیشابور بود که زمینه ساز حرکتهای بعدی در کمیته غارنوردی است.

نشست هیات مدیره

نشست اعضای هیات مدیره انجمن غارنوردان در سنندج    

نشست هیات مدیره انجمن غارنوردان و غارشناسان ایران 29و30 اردیبهشت در شهر سنندج با میزبانی غارنوردان کردستان برگزار خواهد گردید.این نخستین نشست هیات مدیره انجمن در شهرستانها خواهد بود که به مسائل غارنوردان و راههای گسترش غارنوردی در شهرستانها خواهد پرداخت.

دانلود طرح درس ها


برای دانلود طرح درس ها یا به سایت فدراسیون کوهنوردی مراجعه نمایید یا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب ...

دعوت از صاحب نظران جهت بازنگری طرح درس های بخش غارنوردی

به اطلاع می‌رساند بخش غارنوردی کمیته کوه‌نوردی این فدراسیون در نظر دارد نسبت به بازنگری طرح‌درس‌های خود در سال جاری اقدام نماید. لذا از کلیه صاحب‌نظران و علاقمندانی که تمایل به همکاری در زمینه‌های گرافیک، طراحی، ترجمه متون فنی و یا ارائه مقالات آموزشی و مرتبط را دارند دعوت به همکاری می‌نماید. همچنین این بخش پذیرای نظرات و پیشنهادات هم‌نوردان محترم جهت اجرای بهتر امور می‌باشد. علاقمندان جهت هماهنگی لازم می‌توانند روزهای شنبه و یک‌شنبه هر هفته از ساعت 17 الی 19 با این بخش تماس حاصل نمایند.

برگزاری کلاس آموزشی

در راستای برنامه های در پیش رو در کمیته غارنوردی نیشابور وبه جهت آشنایی افراد علاقمند وهماهنگی برای اجرای برنامه آموزشی که  اولین

جلسه آن در روز جمعه 23/2/1390 برگزار می گردد  چهارشنبه شب 21/2 ساعت 20.30یک جلسه کلاس تئوری ابزار شناسی در محل هیات کوهنوردی

شهرستان برگزار میگردد.

در این کلاس در مورد اصول اولیه صعود یاSRT بحث میشود.