پیام تسلیت سایمون بروکس

 از شنیدن خبر تراژیک مرگ لیلی بشدت غمگین شدم. لیلی ، همان طور که همهٔ ‌ما می دانیم، یک کوهنورد ورزیده و شایسته بود. من او را بیشتر به عنوان یک غارنورد قوی و توانا و هم چنین یک دوست خوب می شناختم . او من را درنقشه برداری غارها در ایران همراهی کرد و آخر تر از همه به عنوان یک عضو در اکسپدیشن غارنوردی هندوستان در ۲۰۱۰ شرکت کرد. جای او براستی خیلی خالی خواهد بود. از طرف اعضای اکسپدیشن هندوستان و خودم، تمام ارادت و همدردی خود رابه دوستان لیلی و بویژه به خانواده آش ابراز می داریم. لازم می دانیم بگوییم که ما این افتخار را داشتیم که با او آشنا شویم، با او غارنوردی کنیم و در کنارش زمانی رابگذرانیم. در صلح بیارام لیلی
سایمن
It was with great sadness that I received the tragic news of Leila’s death. Leila as we all know was a highly accomplished and competent mountaineer. I knew her best as a very strong and capable caver and a good friend who had accompanied me when mapping caves in Iran and more recently as one of the expedition members in the Caving in the Abode of the Clouds Expedition to India in 2010. She will indeed be sorely missed. On behalf of the Indian expedition team members and myself, our thoughts and sympathies go out to Leila’s friends and particularly her family and we must take comfort in the knowledge that we have had the privilege of knowing, caving and spending time in her company.
Rest in peace Leila.
Simon

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://nbox.66ghz.com/


سلام دوست من
وبلاگ خوب و پر محتوایی داری
من خیلی دوست دارم آدرس وبلاگ شما رو در لینک باکسم قرار بدم . اگه شما هم مایل بودی بعد از قرار دادن لینک باکس من داخل وبلاگت از طریق ارتباط با ما در سایت http://nbox.66ghz.com/ آدرس وبلاگت رو بفرست تا لینک شما رو داخل لینک باکس قرار بدم. اگه سوالی داشتی هم میتونی یا ایمیل بزنی یا همون جا بپرسی .
اینجوری هم بازدید شما بیشتر میشه و هم افراد بیشتری میتونن از مطالب شما بهره مند بشن

موفق باشی

عرفان فکری یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://varjin.blogfa.com

نام لیلا در هندوستان ماندگار شده است. در این زمینه گزارش کوچکی در وبلاگم منتشر کرده ام. روحش شاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد